Naše služby
Ekonomické poradenstvo a služby
- zahŕňa základné činnosti ako výkon účtovníctva vrátane daňovej agendy a spracovania miezd, spracovanie účtovných závierok a daňových priznaní v rámci všetkých daňových kategórií
- vyhodnocuje organizačné a procesné modely vo Vašej spoločnosti a spracuje odporúčania za účelom efektívnejšieho riadenia a znižovania nákladov
- súčasťou činnosti je controlling, na základe ktorého je možné sledovať náklady, výnosy ale aj ďalšie ekonomické ukazovatele podľa jednolivých projektov, produktov,služieb, zákaziek,organizačných útvarov Vašej spoločnosti a iných výkonových resp. procesných jednotiek; controlling ako nástroj riadenia je kvalitnou informačnou bázou a nevyhnutným nástrojom pre každodenné rozhodnutia v činnosti Vašej spoločnosti; vychádza z účtovných údajov, ktoré sú ďalej importované do controllingového systému, účtovno-controllingový systém je vzájomne previazaný a vytvára stručné, prehľadné a hodnotovo obsažné správy pre vlastnícke a riadiace štruktúry spoločností
- v prípade stagnácie Vašej spoločnosti, resp. možnosti úpadku, analyzujeme výsledky Vašej činnosti a identifikujeme a kvantifikujeme okolnosti ktoré ovplyňujú vzniknutý stav, na základe ktorých je možné predpokladať vývoj v budúcnosti; na základe analýz sa formulujú a navrhujú opatrenia na riešenie krízovej situácie v rámci krízového riadenia; je lepšie problémy indikovať včas a obrátiť sa na profesionálnu spoločnosť v snahe diagnostikovať ekonomické zdravie Vašej spoločnosti a prijať rozhodujúce opatrenia
- súčasťou poradenskej a finančno-analytickej činnosti je systém riadenia pohľadávok, záväzkov a cash manažment
- v prípade naplnenia zákonných predpokladov na vyhlásenie konkurzu, ich posúdenie a spracovanie návrhu na vyhlásenie konkurzu a ďalších osobitných náležitostí v súlade s aktuálnymi zmenami zákona č. 7/2005 Z. z. o konkurze a reštrukturalizácii v platnom znení, spracovanie prihlášok pohľadávok pre veriteľov, spracovanie reštrukturalizačného posudku správcom zapísaným do zoznamu správcov, vedeným Ministerstvom spravodlisvosti SR.
Verejné obstarávanie
Prostredníctvom verejného obstarávania sa čerpá približne 18 % HDP Európskej únie na tovary, služby a práce. Toto robí z verejného obstarávania unikátny nástroj, ktorým vieme nekompromisne ovplyvniť ponuky vo verejnom obstarávaní v prospech ekologických, sociálnych a inovatívnych. A smernice a zákon o verejnom obstarávaní nám to umožňujú.........pokiaľ nás zasa nezväzujú iné administratívne prekážky, pre ktoré nie je čas na dôkladnú stratégiu, plánovanie a prípravu verejného obstarávania.......
Planéta nás prosí o iný prístup .............to si musí uvedomiť každý jedinec, rodina, spoločnosť, korporácie, lobisti, zákonodarca a odborne podkutý verejný obstarávateľ.
V procese verejného obstarávania sa kladie stále vyšší dôraz na profesionalitu a odbornosť výkonu z dôvodu verejného záujmu o presadzovanie transparentnosti a efektívnosti týchto aktivít ako aj samotného výsledku.
V oblasti verejného obstarávania, podľa zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní vrátane komunitárnej úpravy verejného obstarávania - smernice a nariadenia Európskeho parlamentu, Rady (ES) a Komisie (ES), zabezpečujeme pre záujemcov, uchádzačov, koncesionárov a ďalších účastníkov ako aj verejných obstarávateľov, obstarávateľov a dotované osoby :
- konzultačné služby
- spracovanie dokumentácie pre záujemcov a uchádzačov
- spracovanie dokumentácie pre verejných obstarávateľov, obstarávateľov a dotované osoby
- realizovanie/administrácia procesu verejného obstarávania prostredníctvom odborne spôsobilých osôb pre verejné obstarávanie.